.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه اعتراضی ۱۵۰ نماینده به لاریجانی

 شمال نیوز: بیش از 60 نماینده مجلس طی نامه‌ای به رئیس‌ مجلس، اعتراض خود را به پنهان‌کاری تیم هسته‌ای اعلام کرده و خواستار اصلاح این رویه شدند.

 حجت‌الاسلام روح‌‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عدم ارائه اطلاعات دقیق از مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان ملت، گفت: امروز نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اعتراض خود را به پنهان‌کاری تیم هسته‌ای اعلام کرده و خواستار اصلاح این رویه شدند.

وی افزود: تاکنون بیش از 60 نماینده مجلس این نامه را امضا کرده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: اجرای توافقنامه ژنو به نفع ملت ایران نیست و منجر به خود تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای کشور می‌شود.

افزایش تعداد امضای نمایندگان مجلس در اعتراض به پنهان کاری وزارت خارجه

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه نمایندگان خانه ملت خطاب به علی لاریجانی گفت: در این نامه از رئیس مجلس خواسته شده که شرایط موردنیاز برای برگزاری جلسه با دولتمردان مهیا شود.

به گفته وی نویسندگان این نامه خواستار این هستند که دولت اطلاعات مربوط به توافقات هسته‌ای و همچنین مذاکرات ژنو در رابطه با سوریه را در اختیار مجلس قرار دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش امضاهای این نامه به 150 خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه به پنهان کاری تیم هسته‌ای اعتراض کرده و خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای اصلاح این رویه شدند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.942 seconds.